Tilmelding af foreninger

Tilmelding af foreninger
Vi inviterer alle foreninger og grupper af frivillige til at komme og vise deres forening og deres frivillighed frem for nysgerrige borgere. Da vi i år har valgt at placere Frivillig Fredag centralt i byen er der i højere grad mulighed for at rekruttere på medlemmer og frivillige til foreningen. Det anbefales derfor at lægge præsentationen af foreningen af på dette.
I kan tilmelde jeres forening ved at sende os en e-mail nedenfor. I bedes oplyse følgende:
- Foreningens navn
- Kontaktperson
- Telefon
- Hvad går jeres aktivitet ud på?
Frist for tilmelding er tirsdag 22. september 2015, kl. 20.00.
Stande
Vi har plads til 31 stande på Torvet og Kirkepladsen. Standene er ca. 3x3 meter og man kan medbringe egen pavillon (standardstørrelse) og udstyr til standen. I kan som forening booke én stand. Vi uddeler dem efter først-til-mølle princippet.
Ved tilmelding af jeres forening får I samtidig en stand.
Vi anbefaler, at I medbringer egen pavillon af hensyn til vejret. Den må ikke være større end 3x3 meter. Pavilloner kan købes meget billigt i diverse butikker (fx. byggemarkeder og lign.).
Praktiske informationer
Har du spørgsmål til Frivillig Fredag 2015, kan du kontakte følgende personer:
- Jens Albagaard, daglig leder, FrivilligCenter Holbæk, jensa@holb.dk, 72 36 99 53
- Allan Lystrup, fælles-skaber, Holbæk Kommune, all@holb.dk, 72 36 61 66
Sidst opdateret
01.05.2018
Ansvarlig redaktør