Pilotprojekt søger foreninger

I samarbejde med NemVagt igangsætter FrivilligCenter Holbæk nu et pilotprojekt, der kan gøre det nemmere for din forening at planlægge opgaverne sammen med de frivillige. NemVagt er et velafprøvet online værktøj, der i en lang række foreninger landet over har hjulpet med at holde styr på en masse frivillige opgaver.
Spar tid og ressourcer
Du har mulighed for at spare 80% af din tid i forhold til, hvis du nu bruger fx. Excel og mail til at organisere dine frivillige og deres opgaver.
Du kan fjerne kilder til fejl og forvirring. Og endnu vigtigere, så kan du få nogle frivillige, der vil engagere sig endnu mere, når de selv får indflydelse på, hvornår de vil hjælpe med at udføre deres opgaver.
Nemt at organisere
NemVagt er en platform, som gør det nemt at organisere frivillige til store og små opgaver i din forening. Som administrator kan du nemt samle dine frivilliges oplysninger i en database, hvorfra du altid har et ajourført overblik over dem.
Kalendersystem giver overblik
Via det indbyggede kalendersystem i NemVagt kan du let oprette forskellige typer af "vagter" til de opgaver, der skal løses. Du kan endda tilknytte særlige kompetencer til de enkelte vagter, således at du er sikker på, at få de helt rigtige frivillige til den enkelte opgave.
Hurtig kommunikation
Med nogle få klik kan du nemt udsende mails eller sms til alle dine frivillige, nogle udvalgte på bestemte opgaver eller til frivillige med bestemte kompetencer.
Foreninger søges til pilotprojekt
Vi tilbyder nu 10 foreninger at indgå i et pilotprojekt, hvor vi sammen med NemVagt afprøver deres planlægningssystem her i Holbæk kommune. Det koster ikke noget at være med, men man forpligter sig til at deltage i to workshops (én inden sommerferien og én i efteråret) og derudover at anvende NemVagt i foreningens planlægning.
Interesserede foreninger kan tilmelde sig på nedenstående formular.
Tilmeld dig her (lukket)
Sidst opdateret
16.04.2018
Ansvarlig redaktør